Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
A szép külső elengedhetetlen feltétele a megfelelő testmozgás és a helyes táplálkozás. A sport és a mozgásmánia hívei állítják, hogy az egészséges életmód nem csak tested fittségéhez, de még - Nőnap - nők napja magazin
részletek »

Így hozd magad formába, fogyókúra nélkül!

Egy nap, amikor a férfiak virágot adnak a nőknek. A Nemzetközi Nőnap története, szokásai, cikkek, érdekességek ... Nőkről és nőknek szóló magazin friss hírekkel, csajos témákkal, női dolgokról, sztár, divat, stílus, trendek, szépségápolás, szerelem.
Nőnap - nők napja magazin
Itt vagy: Nőnap - nők napja magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Így hozd magad formába, fogyókúra nélkül!
Így hozd magad formába, fogyókúra nélkül!
A helyes táplálkozás félegészség!
A szép külső elengedhetetlen feltétele a megfelelő testmozgás és a helyes táplálkozás. A sport és a mozgásmánia hívei állítják, hogy az egészséges életmód nem csak tested fittségéhez, de még lelki egyensúlyod megőrzéséhez is hozzájárul. Ezért javasoljuk olvasd el cikkeinket és mozogj rendszeresen! Szakértői tanácsokkal, otthoni edzéstervekkel és étrendekkel várunk!
Tavaszra mindenki szeretne csúcsformába kerülni, lehetőleg megerőltető gyakorlatok és drasztikus, önsanyargató diéták nélkül. Összegyűjtöttem nektek néhány tippet, melyek betartásával bomba alakkal, fitten, jókedvűen indulhattok neki a tavasznak.

Semmiképpen ne hagyjuk ki a nap legfontosabb étkezését, a reggelit: válasszunk vitaminokban, ásványi anyagokban gazdag menüt, például zabpelyhet, gyümölcsöt, tojást.
Hirdetés

Az egész napi közérzetünket befolyásolják ezek a falatok, ezért nagyon fontos, hogy megfelelő minőségű és mennyiségű táplálék kerüljön ilyenkor a tányérunkra.

Másképp nassoljunk: a túl sok szénhidrátot tartalmazó vagy zsíros pék sütik, chipsek, csokik helyett válasszunk könnyebb falatokat, például aszalt gyümölcsöt, teljes kiőrlésű krékert, egy kocka étcsokit vagy magvakat (pl. mandulát, ami omega-3 zsírsavakban is gazdag, ezért szellemileg is felpörget).

Zsírégetés szempontjából mindig döntő fontosságú a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel. Legalább két liter víz vagy cukrozatlan gyümölcslé fogyasztása szükséges a megfelelő eredmény eléréséhez, de kiváló szolgálatot tesz az anyagcsere folyamatokat serkentő zöld tea vagy a rooibos tea, melynek nappal élénkítő, este nyugtató hatása van és csökkenti az édesség utáni vágyat.

Az előző ponthoz kapcsolódva iktassuk ki a táplálkozásból a cukrozott üdítőket, cukrozott gyümölcsleveket, limonádét, kólát. Ezekből nagyobb mennyiséget elfogyasztva akár egy komplett étkezést is helyettesítünk! Válasszunk inkább teát vagy vizet.

Talán az utolsó pont betartása a legnehezebb: Hetente egyszer 17 óra után már ne együnk! A lefekvés előtti étkezés terheli meg legjobban a szervezetet, viszont ha éjszakára pihentetjük, akkor zsírégetést segítő hormonok termelődnek a szervezetben. Ha hetente egyszer hagyjuk ki a vacsorát, akkor az anyagcsere sem lassul.

Ezek betartása mellett célszerű eleget aludni is, hiszen gyakorlatilag éjszaka tűnnek el a zsírpárnák. Tavasszal több időt tudunk a szabadban tölteni, egy kis séta vagy kocogás a friss levegőn csodákat művel a testtel és a lélekkel egyaránt.
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - nők, lányok, szépségápolás, fogyókura, tippek, ötletek, nőnap
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2013-04-22 14:10:24
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü